Sunday, April 1, 2012

pergaduhan dgn org yg iq rendah di P19 fke

lepas pergi makan di p19, terjumper nuar dgn motor nye yang handal. cerita pasal basikal lagi. lepas aku nk balik, time tgh reverse tibe2 je ada org hond dekat belakang. aku pn pelik je. sbb aku rse jauh lagi dgn kereta belakang lepas 2 aku cek x de kete pn kt jalan.. tiba2 dia terus hond je.. lepas 2 kedepankan la kereta, turun kn screen. ade la stu brother tu keluar.. tibe2 ckp oooiiitttt!!!! x nmpk ke?? (nada tengking). lepas 2 aku ckp la, kene ke? (nada biase2 je)... than dia ckp: x kn dh kene baru nk bagi tau.. lepas 2 aku tanya lgi, kene ke? lepas 2 dia ckp bende yg sama.. nada marah2... mcm bumper kete dia dh jatuh bagai dh.. sbb dekat side mirror memang nmpk kete aku boleh reverse lgi. kete compact car mane ade belakang.. dalam hati ada ckp buat ape nk layan org cm ni.. org tanye baik2 lepas 2 marah2.. lepas 2 aku bla cm 2 je.... than dia ckp mencarut2... so should i care.. ko ckp aku bangang.. ko setakat technician gatal dekat p19 tu.. x payah nk poyo sgt la...

No comments: