Sunday, December 19, 2010

SCP1103-c programming

okey subjek ni memang aku pn x paham ape yg aku belajar... heheh.. aku x score pn subjek ni.. tpi klu ko ambil sains com bende ni dia org ckp ayam2 je... kacang botak nk mati.. tpi klu sampai dekat budak FKE. memang payah,, senior2 FKE pn bnyk ckp yg bende ni payah.. x pe la.. bak kate lecturer aku bnyk pk logic.. logic.. logic.. time exam pn dia lalu dekat kite org pn dia ckp cm 2... tpi time exam ni aku memang x puas hati dgn ade stu lecturer yg ajar satu2 cara nk buat kt student dia.. agak2 la weh... memang ikut perasaan aku memang nk jek je kepala lecturer 2... x boleh la cm ni.. klu just nk bgi hint ape step yg kene buat boleh lgi ni.. ni ajar.. lepas 2 keluar je result tgk semua budak class lecturer 2 semua dpt a.. paling rendah b+... huh.. agak2 la.. tpi e 2 rezeki budak2 class 2.. aku x leh buat ape...
tips utk subjek ni ko bnyk buat program kt computer.. mungkin boleh naik kn skill ko utk jwb exam.. lgi pn kertas dia totally mcm ko buat program kt computer tpi time exam kite buat kt kertas.. error x error kite x tau.. tpi layan kn je.. klu x silap exam ni 3 jam.. kematu jugak la duduk time exam... e 2 je yg aku leh bgi tau.. buku rujukan aku x ingat name dia.. aku tinggal kt bilik.. nanti aku update buku yg aku pakai.. haa.. stu lgi.. klu ni bukan subjek wajib dh lame aku x ambil.. heheh... okey salam..

No comments: