Sunday, December 19, 2010

UHS1152- hubungan etnik

subjek ni pn wajib utk diambil oleh semua pelajar university klu x silap.. ni subjek ni bak kate ramai org wajib score tpi aku x score.. sbb aku x boleh la dgn membaca ni.. dh la 2, buku dia bapak la boring nk mati...100% word.. x de gmbr2... memang mcm bace laporan la.. tpi kt sini aku x puas hati sikit dgn lecturer.. okey.. kite org ade 2 lecturer.. a n b... mula2 a la mengajar kite.. lecturer a okey la.. boleh go along la dgn dia.. tpi yg b ni sakai sikit.. dia dgn class kite org x puas hati.. dtg lambat sikit marah2 bagai nk rak.. tpi klu budak class see1, relax je.. dtg 30 minit lambat pn x de ape2.. senyap je.. hri 2 aku dtg lambat 10 minit.. time 2 nk balik raya.. memang ramai la yg x gi.. tpi aku tabahkn hati utk gi.. yg bab lambat 2 memang aku salah.. aku akui.. tpi x kn la sampai nk ckp x halal la ape yg dia ajar semua 2... come on la... dlm hati aku ckp time 2, aku dtg jugak.. klu tau dia ckp cm 2, lebih baik x yah dtg weh... tpi sepanas2 aku pn.. aku kene respect dia sebagai sorg lecturer yg telah memberi ilmu kepada aku.. ni review utk subjek ni... x de bende yg boleh membantu korg pn.. just nk bgi tau bertapa perit nye subjek ni bgi aku.. okey.. salam..

No comments: